tisdag 21 juli 2009

Tioman

Såhär såg det ut på våran gård

Första dagen på Tioman

Första besökaren på våran altan, husödlan Rachid

Petter sitter och myser under palmen

Drick-paus

Ett annalkande oväder som inte varade så länge

Ledar-apan satt och mumsade ur våran papperskorg

Sedan fortsatte han upp i palmen för att visa vem som är top of the world

I väntan på mat blickar Petter ut över stranden

Jenny och favvo-frukosten

Vuxentid på strandbaren

Kvällens fisk

Svempa


Jenny med sina nya små vänner

J och P sista kvällen på stranden

4 kommentarer:

  1. Är det glass-och-pannkakor-frukost jag ser? Fy fan va smarrigt! Tioman ser ut som ett jäkla bra ställe måste jag säga.

    SvaraRadera
  2. Ser lite sliriga ut på sista bilden.
    Äntligen fick vi se vem Svempa va, att han har följt er hela resan är ett under!
    Börjar verkligen längta efter alla presenter nu! er oxå..
    Syns på lördag kanske,
    puss puss

    SvaraRadera
  3. Super duper fina bilder, längtar efter att få se ett bildspel när ni kommer hem!

    SvaraRadera
  4. Men kan ni ha det lite bättre, jag blir liksom inte avis på dnt där vardagsskiten. Vänta tills jag lägger upp bilder på utsikten från min kontorsstol.

    SvaraRadera